Új időszámítás a mezőgazdasági járműveknél – itt az elektromos traktor

Címkék: Agrárgépészet , elektromos áram , energia , fenntarthatóság , traktor
Új időszámítás a mezőgazdasági járműveknél – itt az elektromos traktor

Innovációs küöndíjat kapott a párizsi SIMA Agribusiness show-n a John Deere elektromos traktorja. A jármű négy óra alatt lemerül, de három óra alatt feltölthető..

Jóllehet csupán kísérleti modellről van szó, a brit farmerszövetség újságja (National Farmers Union, NFU) már azt írja, hogy rövidesen, akár már 2020 után jöhetnek a sorozatgyártású elektromos traktorok. Tegyük hozzá, az Egyesült Királyság traktorpiaca nem is kicsi: évente több mint 10 ezer új darab kerül a földekre, emellett 3 ezer markoló, nem is beszélve a rengeteg permetezőről, ekéről, boronáról és bálázógépről. Ezek pedig nem működnek maguktól. – írja a blog.syngenta.hu.

Jonathan Scurlock, az NFU megújuló energia-szakértője azt mondja: „Képzeljünk el egy olyan gazdaságot, ahol az informatikai hálózatba kapcsolt elektromos mezőgazdasági járművek – önvezetők is – napelemekkel táplált töltési pontokra csatlakoznak. Ez már nem science fiction, sőt, már a közeli jövő technológiája. Arra számítunk, hogy a dízel-elektromos hibridek valamint a teljesen elektromos mezőgazdasági járművek széles körben elérhetők lesznek a következő évtizedben.”

A szakember szerint a bioüzemanyag elhanyagolható szerepet kap a jövőben, míg az önvezető földi és légi mezőgazdasági járművek (vagyis drónok) a prognózisok szerint egyre nagyobb szerepet kapnak a földművelésben.

agrarvilag.hu / blog.syngenta.hu



Szerző
Blokkadmin

Dátum
2017-03-15


Kapcsolódó cikkek
Keresettek a brit használt traktorok

Keresettek a brit használt traktorok

Innovációs küöndíjat kapott a párizsi SIMA Agribusiness show-n a John Deere elektromos traktorja. A jármű négy óra alatt lemerül, de három óra alatt feltölthető.. Jóllehet csupán kísérleti modellről van szó, a brit farmerszövetség újságja (National Farmers Union, NFU) már azt írja, hogy rövidesen, akár már 2020 után jöhetnek a sorozatgyártású elektromos traktorok. Tegyük hozzá, az Egyesült Királyság traktorpiaca nem is kicsi: évente több mint 10 ezer új darab kerül a földekre, emellett 3 ezer markoló, nem is beszélve a rengeteg permetezőről, ekéről, boronáról és bálázógépről. Ezek pedig nem működnek maguktól. – írja a blog.syngenta.hu. Jonathan Scurlock, az NFU megújuló energia-szakértője azt mondja: „Képzeljünk el egy olyan gazdaságot, ahol az informatikai hálózatba kapcsolt elektromos mezőgazdasági járművek – önvezetők is – napelemekkel táplált töltési pontokra csatlakoznak. Ez már nem science fiction, sőt, már a közeli jövő technológiája. Arra számítunk, hogy a dízel-elektromos hibridek valamint a teljesen elektromos mezőgazdasági járművek széles körben elérhetők lesznek a következő évtizedben.” A szakember szerint a bioüzemanyag elhanyagolható szerepet kap a jövőben, míg az önvezető földi és légi mezőgazdasági járművek (vagyis drónok) a prognózisok szerint egyre nagyobb szerepet kapnak a földművelésben. agrarvilag.hu / blog.syngenta.hu
Mezőgazdasági géptalálkozót rendeznek a Válicka mentén

Mezőgazdasági géptalálkozót rendeznek a Válicka mentén

Innovációs küöndíjat kapott a párizsi SIMA Agribusiness show-n a John Deere elektromos traktorja. A jármű négy óra alatt lemerül, de három óra alatt feltölthető.. Jóllehet csupán kísérleti modellről van szó, a brit farmerszövetség újságja (National Farmers Union, NFU) már azt írja, hogy rövidesen, akár már 2020 után jöhetnek a sorozatgyártású elektromos traktorok. Tegyük hozzá, az Egyesült Királyság traktorpiaca nem is kicsi: évente több mint 10 ezer új darab kerül a földekre, emellett 3 ezer markoló, nem is beszélve a rengeteg permetezőről, ekéről, boronáról és bálázógépről. Ezek pedig nem működnek maguktól. – írja a blog.syngenta.hu. Jonathan Scurlock, az NFU megújuló energia-szakértője azt mondja: „Képzeljünk el egy olyan gazdaságot, ahol az informatikai hálózatba kapcsolt elektromos mezőgazdasági járművek – önvezetők is – napelemekkel táplált töltési pontokra csatlakoznak. Ez már nem science fiction, sőt, már a közeli jövő technológiája. Arra számítunk, hogy a dízel-elektromos hibridek valamint a teljesen elektromos mezőgazdasági járművek széles körben elérhetők lesznek a következő évtizedben.” A szakember szerint a bioüzemanyag elhanyagolható szerepet kap a jövőben, míg az önvezető földi és légi mezőgazdasági járművek (vagyis drónok) a prognózisok szerint egyre nagyobb szerepet kapnak a földművelésben. agrarvilag.hu / blog.syngenta.hu
Nem boldogok a mezőgazdasági gépgyártók

Nem boldogok a mezőgazdasági gépgyártók

Innovációs küöndíjat kapott a párizsi SIMA Agribusiness show-n a John Deere elektromos traktorja. A jármű négy óra alatt lemerül, de három óra alatt feltölthető.. Jóllehet csupán kísérleti modellről van szó, a brit farmerszövetség újságja (National Farmers Union, NFU) már azt írja, hogy rövidesen, akár már 2020 után jöhetnek a sorozatgyártású elektromos traktorok. Tegyük hozzá, az Egyesült Királyság traktorpiaca nem is kicsi: évente több mint 10 ezer új darab kerül a földekre, emellett 3 ezer markoló, nem is beszélve a rengeteg permetezőről, ekéről, boronáról és bálázógépről. Ezek pedig nem működnek maguktól. – írja a blog.syngenta.hu. Jonathan Scurlock, az NFU megújuló energia-szakértője azt mondja: „Képzeljünk el egy olyan gazdaságot, ahol az informatikai hálózatba kapcsolt elektromos mezőgazdasági járművek – önvezetők is – napelemekkel táplált töltési pontokra csatlakoznak. Ez már nem science fiction, sőt, már a közeli jövő technológiája. Arra számítunk, hogy a dízel-elektromos hibridek valamint a teljesen elektromos mezőgazdasági járművek széles körben elérhetők lesznek a következő évtizedben.” A szakember szerint a bioüzemanyag elhanyagolható szerepet kap a jövőben, míg az önvezető földi és légi mezőgazdasági járművek (vagyis drónok) a prognózisok szerint egyre nagyobb szerepet kapnak a földművelésben. agrarvilag.hu / blog.syngenta.hu

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.