Tökéletes a hazai dinnye a gyerekek számára

Címkék: AMC , dinnye , gyümölcs , kampány , NAK
Tökéletes a hazai dinnye a gyerekek számára

A zánkai és a fonyódligeti Erzsébet-táborokban minden évben megtartják a kóstolókat.

Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is útjára indította “Nyár, dinnye, szeletem” elnevezésű dinnye fogyasztásösztönző kampányát az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) az Agrárminisztérium támogatásával. A promóció során az Agrármarketing Centrum munkatársai 2018. július 17-én a fonyódligeti, július 18-án pedig a zánkai Erzsébet-táborban kínáltak friss görögdinnyét az ott nyaraló gyerekeknek – olvasható az AMC oldalán.


Az Erzsébet-táborokban nyaraló gyermekek minden évben nagy örömmel fogadják a friss dinnyét – fotó: AMC

Idén a melegnek és a vele járó intenzív napsütésnek köszönhetően jó minőségű termést arattak a gazdák, a szezon is már korábban, június végén elkezdődött.

A dinnye nemcsak azért minősül kiváló választásnak a táborokban, mert hűsít, ezen tulajdonságához még az is hozzátartozik, hogy egy igazi vitaminbomba a gyümölcs. A sárga- és görögdinnye többek között A, C, B6 és E-vitamint, illetve vasat és foszfort is tartalmaz.

Az Agrármarketing Centrum Fonyódligeten 1500, Zánkán pedig 2500 kg sárga- és görögdinnyét osztott szét.

Az AMC fontosnak tartja a fiatalabbakkal megismertetni a friss, helyi termékek fogyasztásának fontosságát, hogy később felnőttként, tudatos vásárlóként válasszanak.

– A munkánk legszebb része, egyben a leghitelesebb visszajelzés a gyerekek felhőtlen öröme és hálája. Volt, aki életében először most evett dinnyét, más azt mondta, hogy ilyen finomat még soha nem kóstolt korábban. Ezekért a mondatokért is tartjuk fontosnak, hogy már négy éve folyamatosan jelen legyünk az Erzsébet-táborokban is a kampány alatt

– mondta Végváriné Henter Lilla, az AMC szóvivője.

Az Erzsébet-táborokon kívül a nyár folyamán számos belföldi rendezvényen (VOLT Fesztivál, Belvárosi Foci Mozi) kóstoltatott dinnyét az AMC a kampány keretében, amelynek elsődleges célja, hogy minél többen keressék és fogyasszák a kiváló minőségű hazai dinnyét.

agrarvilag.hu / AMC



Szerző
avszerk2

Dátum
2018-07-19


Kapcsolódó cikkek
Ha nincs megállapodás, akkor alma sincs

Ha nincs megállapodás, akkor alma sincs

A zánkai és a fonyódligeti Erzsébet-táborokban minden évben megtartják a kóstolókat.
Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is útjára indította "Nyár, dinnye, szeletem" elnevezésű dinnye fogyasztásösztönző kampányát az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) az Agrárminisztérium támogatásával. A promóció során az Agrármarketing Centrum munkatársai 2018. július 17-én a fonyódligeti, július 18-án pedig a zánkai Erzsébet-táborban kínáltak friss görögdinnyét az ott nyaraló gyerekeknek - olvasható az AMC oldalán.

Az Erzsébet-táborokban nyaraló gyermekek minden évben nagy örömmel fogadják a friss dinnyét - fotó: AMC

Idén a melegnek és a vele járó intenzív napsütésnek köszönhetően jó minőségű termést arattak a gazdák, a szezon is már korábban, június végén elkezdődött. A dinnye nemcsak azért minősül kiváló választásnak a táborokban, mert hűsít, ezen tulajdonságához még az is hozzátartozik, hogy egy igazi vitaminbomba a gyümölcs. A sárga- és görögdinnye többek között A, C, B6 és E-vitamint, illetve vasat és foszfort is tartalmaz. Az Agrármarketing Centrum Fonyódligeten 1500, Zánkán pedig 2500 kg sárga- és görögdinnyét osztott szét. Az AMC fontosnak tartja a fiatalabbakkal megismertetni a friss, helyi termékek fogyasztásának fontosságát, hogy később felnőttként, tudatos vásárlóként válasszanak. - A munkánk legszebb része, egyben a leghitelesebb visszajelzés a gyerekek felhőtlen öröme és hálája. Volt, aki életében először most evett dinnyét, más azt mondta, hogy ilyen finomat még soha nem kóstolt korábban. Ezekért a mondatokért is tartjuk fontosnak, hogy már négy éve folyamatosan jelen legyünk az Erzsébet-táborokban is a kampány alatt - mondta Végváriné Henter Lilla, az AMC szóvivője. Az Erzsébet-táborokon kívül a nyár folyamán számos belföldi rendezvényen (VOLT Fesztivál, Belvárosi Foci Mozi) kóstoltatott dinnyét az AMC a kampány keretében, amelynek elsődleges célja, hogy minél többen keressék és fogyasszák a kiváló minőségű hazai dinnyét. agrarvilag.hu / AMC
Ön tudja mikor kell szedni a kerti fűszernövényeket?

Ön tudja mikor kell szedni a kerti fűszernövényeket?

A zánkai és a fonyódligeti Erzsébet-táborokban minden évben megtartják a kóstolókat.
Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is útjára indította "Nyár, dinnye, szeletem" elnevezésű dinnye fogyasztásösztönző kampányát az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) az Agrárminisztérium támogatásával. A promóció során az Agrármarketing Centrum munkatársai 2018. július 17-én a fonyódligeti, július 18-án pedig a zánkai Erzsébet-táborban kínáltak friss görögdinnyét az ott nyaraló gyerekeknek - olvasható az AMC oldalán.

Az Erzsébet-táborokban nyaraló gyermekek minden évben nagy örömmel fogadják a friss dinnyét - fotó: AMC

Idén a melegnek és a vele járó intenzív napsütésnek köszönhetően jó minőségű termést arattak a gazdák, a szezon is már korábban, június végén elkezdődött. A dinnye nemcsak azért minősül kiváló választásnak a táborokban, mert hűsít, ezen tulajdonságához még az is hozzátartozik, hogy egy igazi vitaminbomba a gyümölcs. A sárga- és görögdinnye többek között A, C, B6 és E-vitamint, illetve vasat és foszfort is tartalmaz. Az Agrármarketing Centrum Fonyódligeten 1500, Zánkán pedig 2500 kg sárga- és görögdinnyét osztott szét. Az AMC fontosnak tartja a fiatalabbakkal megismertetni a friss, helyi termékek fogyasztásának fontosságát, hogy később felnőttként, tudatos vásárlóként válasszanak. - A munkánk legszebb része, egyben a leghitelesebb visszajelzés a gyerekek felhőtlen öröme és hálája. Volt, aki életében először most evett dinnyét, más azt mondta, hogy ilyen finomat még soha nem kóstolt korábban. Ezekért a mondatokért is tartjuk fontosnak, hogy már négy éve folyamatosan jelen legyünk az Erzsébet-táborokban is a kampány alatt - mondta Végváriné Henter Lilla, az AMC szóvivője. Az Erzsébet-táborokon kívül a nyár folyamán számos belföldi rendezvényen (VOLT Fesztivál, Belvárosi Foci Mozi) kóstoltatott dinnyét az AMC a kampány keretében, amelynek elsődleges célja, hogy minél többen keressék és fogyasszák a kiváló minőségű hazai dinnyét. agrarvilag.hu / AMC
A bodzatermelők is bajban vannak

A bodzatermelők is bajban vannak

A zánkai és a fonyódligeti Erzsébet-táborokban minden évben megtartják a kóstolókat.
Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is útjára indította "Nyár, dinnye, szeletem" elnevezésű dinnye fogyasztásösztönző kampányát az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) az Agrárminisztérium támogatásával. A promóció során az Agrármarketing Centrum munkatársai 2018. július 17-én a fonyódligeti, július 18-án pedig a zánkai Erzsébet-táborban kínáltak friss görögdinnyét az ott nyaraló gyerekeknek - olvasható az AMC oldalán.

Az Erzsébet-táborokban nyaraló gyermekek minden évben nagy örömmel fogadják a friss dinnyét - fotó: AMC

Idén a melegnek és a vele járó intenzív napsütésnek köszönhetően jó minőségű termést arattak a gazdák, a szezon is már korábban, június végén elkezdődött. A dinnye nemcsak azért minősül kiváló választásnak a táborokban, mert hűsít, ezen tulajdonságához még az is hozzátartozik, hogy egy igazi vitaminbomba a gyümölcs. A sárga- és görögdinnye többek között A, C, B6 és E-vitamint, illetve vasat és foszfort is tartalmaz. Az Agrármarketing Centrum Fonyódligeten 1500, Zánkán pedig 2500 kg sárga- és görögdinnyét osztott szét. Az AMC fontosnak tartja a fiatalabbakkal megismertetni a friss, helyi termékek fogyasztásának fontosságát, hogy később felnőttként, tudatos vásárlóként válasszanak. - A munkánk legszebb része, egyben a leghitelesebb visszajelzés a gyerekek felhőtlen öröme és hálája. Volt, aki életében először most evett dinnyét, más azt mondta, hogy ilyen finomat még soha nem kóstolt korábban. Ezekért a mondatokért is tartjuk fontosnak, hogy már négy éve folyamatosan jelen legyünk az Erzsébet-táborokban is a kampány alatt - mondta Végváriné Henter Lilla, az AMC szóvivője. Az Erzsébet-táborokon kívül a nyár folyamán számos belföldi rendezvényen (VOLT Fesztivál, Belvárosi Foci Mozi) kóstoltatott dinnyét az AMC a kampány keretében, amelynek elsődleges célja, hogy minél többen keressék és fogyasszák a kiváló minőségű hazai dinnyét. agrarvilag.hu / AMC

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.