Németországi szakvásáron mutatkoztak be a magyar élelmiszerek

Címkék: élelmiszer , kiállítás , szakvásár , vásár
Németországi szakvásáron mutatkoztak be a magyar élelmiszerek

Több mint 70 cég képviselte Magyarországot a Kölnben megrendezett szakvásáron.

Nagy volt az érdeklődés a kiváló minőségű magyar élelmiszerek iránt az idei Anugán, a világ vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakvásárán Kölnben – tájékoztatta az Agrármarketing Centrum (AMC) csütörtökön az MTI-t.

A közlemény szerint több mint 70 cég képviselte Magyarországot a kiállításon, amelyek közül 34 az AMC támogatásával, közösségi megjelenéssel mutathatta be termékeit a látogatóknak.

A kétévente megrendezett szakvásáron 340 négyzetmétert töltöttek meg a magyar közösségi kiállítók húskészítményekkel, gabonából készült élelmiszerekkel és pékárukkal, vegyes és bioélelmiszerekkel, zöldség- és gyümölcstermékekkel, illetve alkoholos és egyéb italokkal.

Az AMC elsősorban az olyan kis és közepes vállalkozókat, családi vállalkozásokat, gazdákat támogatta a mostani megjelenéssel, akik önerejükből nem tudtak volna részt venni egy ilyen jelentőségű kiállításon – hangsúlyozta Daróczi László, az AMC ügyvezetője a közlemény szerint.

Az Anuga jelentőségét mutatja, hogy több mint 7400 kiállító vett részt az idei eseményen, amelyet 160 ezer látogató keresett fel – emelte ki az AMC.

agrárvilág.hu / MTI



Szerző
a.j

Dátum
2017-10-13


Kapcsolódó cikkek
Ismét találtak fipronillal szennyezett tojást

Ismét találtak fipronillal szennyezett tojást

Több mint 70 cég képviselte Magyarországot a Kölnben megrendezett szakvásáron. Nagy volt az érdeklődés a kiváló minőségű magyar élelmiszerek iránt az idei Anugán, a világ vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakvásárán Kölnben - tájékoztatta az Agrármarketing Centrum (AMC) csütörtökön az MTI-t. A közlemény szerint több mint 70 cég képviselte Magyarországot a kiállításon, amelyek közül 34 az AMC támogatásával, közösségi megjelenéssel mutathatta be termékeit a látogatóknak. A kétévente megrendezett szakvásáron 340 négyzetmétert töltöttek meg a magyar közösségi kiállítók húskészítményekkel, gabonából készült élelmiszerekkel és pékárukkal, vegyes és bioélelmiszerekkel, zöldség- és gyümölcstermékekkel, illetve alkoholos és egyéb italokkal. Az AMC elsősorban az olyan kis és közepes vállalkozókat, családi vállalkozásokat, gazdákat támogatta a mostani megjelenéssel, akik önerejükből nem tudtak volna részt venni egy ilyen jelentőségű kiállításon - hangsúlyozta Daróczi László, az AMC ügyvezetője a közlemény szerint. Az Anuga jelentőségét mutatja, hogy több mint 7400 kiállító vett részt az idei eseményen, amelyet 160 ezer látogató keresett fel - emelte ki az AMC. agrárvilág.hu / MTI
Egyre nő a globális kereslet a tejpiacon

Egyre nő a globális kereslet a tejpiacon

Több mint 70 cég képviselte Magyarországot a Kölnben megrendezett szakvásáron. Nagy volt az érdeklődés a kiváló minőségű magyar élelmiszerek iránt az idei Anugán, a világ vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakvásárán Kölnben - tájékoztatta az Agrármarketing Centrum (AMC) csütörtökön az MTI-t. A közlemény szerint több mint 70 cég képviselte Magyarországot a kiállításon, amelyek közül 34 az AMC támogatásával, közösségi megjelenéssel mutathatta be termékeit a látogatóknak. A kétévente megrendezett szakvásáron 340 négyzetmétert töltöttek meg a magyar közösségi kiállítók húskészítményekkel, gabonából készült élelmiszerekkel és pékárukkal, vegyes és bioélelmiszerekkel, zöldség- és gyümölcstermékekkel, illetve alkoholos és egyéb italokkal. Az AMC elsősorban az olyan kis és közepes vállalkozókat, családi vállalkozásokat, gazdákat támogatta a mostani megjelenéssel, akik önerejükből nem tudtak volna részt venni egy ilyen jelentőségű kiállításon - hangsúlyozta Daróczi László, az AMC ügyvezetője a közlemény szerint. Az Anuga jelentőségét mutatja, hogy több mint 7400 kiállító vett részt az idei eseményen, amelyet 160 ezer látogató keresett fel - emelte ki az AMC. agrárvilág.hu / MTI
A barna cukor mítosza

A barna cukor mítosza

Több mint 70 cég képviselte Magyarországot a Kölnben megrendezett szakvásáron. Nagy volt az érdeklődés a kiváló minőségű magyar élelmiszerek iránt az idei Anugán, a világ vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakvásárán Kölnben - tájékoztatta az Agrármarketing Centrum (AMC) csütörtökön az MTI-t. A közlemény szerint több mint 70 cég képviselte Magyarországot a kiállításon, amelyek közül 34 az AMC támogatásával, közösségi megjelenéssel mutathatta be termékeit a látogatóknak. A kétévente megrendezett szakvásáron 340 négyzetmétert töltöttek meg a magyar közösségi kiállítók húskészítményekkel, gabonából készült élelmiszerekkel és pékárukkal, vegyes és bioélelmiszerekkel, zöldség- és gyümölcstermékekkel, illetve alkoholos és egyéb italokkal. Az AMC elsősorban az olyan kis és közepes vállalkozókat, családi vállalkozásokat, gazdákat támogatta a mostani megjelenéssel, akik önerejükből nem tudtak volna részt venni egy ilyen jelentőségű kiállításon - hangsúlyozta Daróczi László, az AMC ügyvezetője a közlemény szerint. Az Anuga jelentőségét mutatja, hogy több mint 7400 kiállító vett részt az idei eseményen, amelyet 160 ezer látogató keresett fel - emelte ki az AMC. agrárvilág.hu / MTI
Üzenetet küldök

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.