Magyarország az egyik díszvendége a Kínai Nemzetközi Import Expónak

Címkék: agrárexpo , agrárminiszter , AMC , import , Kína
Magyarország az egyik díszvendége a Kínai Nemzetközi Import Expónak

Hazai prémium termékeket népszerűsítenek az ázsiai országban.

Az Agrármarketing Centrum (AMC) látványkonyhával és egy 90 négyzetméteres agrárpavilonnal népszerűsíti a magyar élelmiszereket Sanghajban a Kínai Nemzetközi Import Expón, az eseményen a résztvevők prémium borokat, minőségi ásványvizeket, kacsa- és libapehely termékeket, sajtokat és tejtermékeket, illetve édességeket kóstolhatnak meg – közölte az AMC.

A rendezvény magyar standját Nagy István agrárminiszter nyitotta meg – fotó: AM

A közlemény idézte Ondré Pétert, az AMC ügyvezető igazgatóját, aki kifejtette: a sanghaji expo komoly lendületet ad a kínai-magyar üzleti kapcsolatok fejlődéséhez. Az AMC küldetésének tekinti, hogy minél szélesebb körben megszerettesse és népszerűsítse

  • az egészséges,
  • ízletes,
  • nemzeti tradícióinkhoz hű,
  • környezettudatos technológiával készített,
  • kiváló minőségű magyar termékeket.

– Kína hatalmas piacot jelent a magyar agrár- és élelmiszeripar számára, hiszen Kína Magyarország 10. legfontosabb kereskedelmi partnere – tette hozzá.

Az első Kínai Nemzetközi Import Expóról megjegyezték, a Sanghajban zajló nagyszabású kiállításnak Európából Németország és Nagy-Britannia mellett Magyarország az egyik díszvendége. Magyarország a rendezvényen arra törekszik, hogy a kínai piacon pozicionálja

  • a járműipari,
  • az innovációs,
  • az agrár- és élelmiszeripari termékeket és szolgáltatásokat,
  • valamint, hogy az országot, mint turisztikai és befektetési célországot mutassa be a nemzeti pavilonban.

A Kínába irányuló magyar export 2017-ben meghaladta a 2,7 milliárd dollárt, ezen belül kiemelkedő a Kínába irányuló élelmiszerexport, amely közel 70 millió dollárt tett ki tavaly – olvasható az AMC közleményében.

agrárvilág.hu / MTI – AM



Szerző
avszerk2

Dátum
2018-11-07


Kapcsolódó cikkek
Nincs idő, dönteni kell a klímaváltozás kapcsán

Nincs idő, dönteni kell a klímaváltozás kapcsán

Hazai prémium termékeket népszerűsítenek az ázsiai országban.
Az Agrármarketing Centrum (AMC) látványkonyhával és egy 90 négyzetméteres agrárpavilonnal népszerűsíti a magyar élelmiszereket Sanghajban a Kínai Nemzetközi Import Expón, az eseményen a résztvevők prémium borokat, minőségi ásványvizeket, kacsa- és libapehely termékeket, sajtokat és tejtermékeket, illetve édességeket kóstolhatnak meg - közölte az AMC.

A rendezvény magyar standját Nagy István agrárminiszter nyitotta meg - fotó: AM

A közlemény idézte Ondré Pétert, az AMC ügyvezető igazgatóját, aki kifejtette: a sanghaji expo komoly lendületet ad a kínai-magyar üzleti kapcsolatok fejlődéséhez. Az AMC küldetésének tekinti, hogy minél szélesebb körben megszerettesse és népszerűsítse
  • az egészséges,
  • ízletes,
  • nemzeti tradícióinkhoz hű,
  • környezettudatos technológiával készített,
  • kiváló minőségű magyar termékeket.
- Kína hatalmas piacot jelent a magyar agrár- és élelmiszeripar számára, hiszen Kína Magyarország 10. legfontosabb kereskedelmi partnere - tette hozzá. Az első Kínai Nemzetközi Import Expóról megjegyezték, a Sanghajban zajló nagyszabású kiállításnak Európából Németország és Nagy-Britannia mellett Magyarország az egyik díszvendége. Magyarország a rendezvényen arra törekszik, hogy a kínai piacon pozicionálja
  • a járműipari,
  • az innovációs,
  • az agrár- és élelmiszeripari termékeket és szolgáltatásokat,
  • valamint, hogy az országot, mint turisztikai és befektetési célországot mutassa be a nemzeti pavilonban.
A Kínába irányuló magyar export 2017-ben meghaladta a 2,7 milliárd dollárt, ezen belül kiemelkedő a Kínába irányuló élelmiszerexport, amely közel 70 millió dollárt tett ki tavaly - olvasható az AMC közleményében. agrárvilág.hu / MTI - AM
Legelővé varázsolták az egykori lőteret

Legelővé varázsolták az egykori lőteret

Hazai prémium termékeket népszerűsítenek az ázsiai országban.
Az Agrármarketing Centrum (AMC) látványkonyhával és egy 90 négyzetméteres agrárpavilonnal népszerűsíti a magyar élelmiszereket Sanghajban a Kínai Nemzetközi Import Expón, az eseményen a résztvevők prémium borokat, minőségi ásványvizeket, kacsa- és libapehely termékeket, sajtokat és tejtermékeket, illetve édességeket kóstolhatnak meg - közölte az AMC.

A rendezvény magyar standját Nagy István agrárminiszter nyitotta meg - fotó: AM

A közlemény idézte Ondré Pétert, az AMC ügyvezető igazgatóját, aki kifejtette: a sanghaji expo komoly lendületet ad a kínai-magyar üzleti kapcsolatok fejlődéséhez. Az AMC küldetésének tekinti, hogy minél szélesebb körben megszerettesse és népszerűsítse
  • az egészséges,
  • ízletes,
  • nemzeti tradícióinkhoz hű,
  • környezettudatos technológiával készített,
  • kiváló minőségű magyar termékeket.
- Kína hatalmas piacot jelent a magyar agrár- és élelmiszeripar számára, hiszen Kína Magyarország 10. legfontosabb kereskedelmi partnere - tette hozzá. Az első Kínai Nemzetközi Import Expóról megjegyezték, a Sanghajban zajló nagyszabású kiállításnak Európából Németország és Nagy-Britannia mellett Magyarország az egyik díszvendége. Magyarország a rendezvényen arra törekszik, hogy a kínai piacon pozicionálja
  • a járműipari,
  • az innovációs,
  • az agrár- és élelmiszeripari termékeket és szolgáltatásokat,
  • valamint, hogy az országot, mint turisztikai és befektetési célországot mutassa be a nemzeti pavilonban.
A Kínába irányuló magyar export 2017-ben meghaladta a 2,7 milliárd dollárt, ezen belül kiemelkedő a Kínába irányuló élelmiszerexport, amely közel 70 millió dollárt tett ki tavaly - olvasható az AMC közleményében. agrárvilág.hu / MTI - AM
Ez a fejlesztés lesz a tehenek legjobb barátja

Ez a fejlesztés lesz a tehenek legjobb barátja

Hazai prémium termékeket népszerűsítenek az ázsiai országban.
Az Agrármarketing Centrum (AMC) látványkonyhával és egy 90 négyzetméteres agrárpavilonnal népszerűsíti a magyar élelmiszereket Sanghajban a Kínai Nemzetközi Import Expón, az eseményen a résztvevők prémium borokat, minőségi ásványvizeket, kacsa- és libapehely termékeket, sajtokat és tejtermékeket, illetve édességeket kóstolhatnak meg - közölte az AMC.

A rendezvény magyar standját Nagy István agrárminiszter nyitotta meg - fotó: AM

A közlemény idézte Ondré Pétert, az AMC ügyvezető igazgatóját, aki kifejtette: a sanghaji expo komoly lendületet ad a kínai-magyar üzleti kapcsolatok fejlődéséhez. Az AMC küldetésének tekinti, hogy minél szélesebb körben megszerettesse és népszerűsítse
  • az egészséges,
  • ízletes,
  • nemzeti tradícióinkhoz hű,
  • környezettudatos technológiával készített,
  • kiváló minőségű magyar termékeket.
- Kína hatalmas piacot jelent a magyar agrár- és élelmiszeripar számára, hiszen Kína Magyarország 10. legfontosabb kereskedelmi partnere - tette hozzá. Az első Kínai Nemzetközi Import Expóról megjegyezték, a Sanghajban zajló nagyszabású kiállításnak Európából Németország és Nagy-Britannia mellett Magyarország az egyik díszvendége. Magyarország a rendezvényen arra törekszik, hogy a kínai piacon pozicionálja
  • a járműipari,
  • az innovációs,
  • az agrár- és élelmiszeripari termékeket és szolgáltatásokat,
  • valamint, hogy az országot, mint turisztikai és befektetési célországot mutassa be a nemzeti pavilonban.
A Kínába irányuló magyar export 2017-ben meghaladta a 2,7 milliárd dollárt, ezen belül kiemelkedő a Kínába irányuló élelmiszerexport, amely közel 70 millió dollárt tett ki tavaly - olvasható az AMC közleményében. agrárvilág.hu / MTI - AM

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.