Magyarország az egyik díszvendége a Kínai Nemzetközi Import Expónak

Címkék: agrárexpo , agrárminiszter , AMC , import , Kína
Magyarország az egyik díszvendége a Kínai Nemzetközi Import Expónak

Hazai prémium termékeket népszerűsítenek az ázsiai országban.

Az Agrármarketing Centrum (AMC) látványkonyhával és egy 90 négyzetméteres agrárpavilonnal népszerűsíti a magyar élelmiszereket Sanghajban a Kínai Nemzetközi Import Expón, az eseményen a résztvevők prémium borokat, minőségi ásványvizeket, kacsa- és libapehely termékeket, sajtokat és tejtermékeket, illetve édességeket kóstolhatnak meg – közölte az AMC.

A rendezvény magyar standját Nagy István agrárminiszter nyitotta meg – fotó: AM

A közlemény idézte Ondré Pétert, az AMC ügyvezető igazgatóját, aki kifejtette: a sanghaji expo komoly lendületet ad a kínai-magyar üzleti kapcsolatok fejlődéséhez. Az AMC küldetésének tekinti, hogy minél szélesebb körben megszerettesse és népszerűsítse

  • az egészséges,
  • ízletes,
  • nemzeti tradícióinkhoz hű,
  • környezettudatos technológiával készített,
  • kiváló minőségű magyar termékeket.

– Kína hatalmas piacot jelent a magyar agrár- és élelmiszeripar számára, hiszen Kína Magyarország 10. legfontosabb kereskedelmi partnere – tette hozzá.

Az első Kínai Nemzetközi Import Expóról megjegyezték, a Sanghajban zajló nagyszabású kiállításnak Európából Németország és Nagy-Britannia mellett Magyarország az egyik díszvendége. Magyarország a rendezvényen arra törekszik, hogy a kínai piacon pozicionálja

  • a járműipari,
  • az innovációs,
  • az agrár- és élelmiszeripari termékeket és szolgáltatásokat,
  • valamint, hogy az országot, mint turisztikai és befektetési célországot mutassa be a nemzeti pavilonban.

A Kínába irányuló magyar export 2017-ben meghaladta a 2,7 milliárd dollárt, ezen belül kiemelkedő a Kínába irányuló élelmiszerexport, amely közel 70 millió dollárt tett ki tavaly – olvasható az AMC közleményében.

agrárvilág.hu / MTI – AM



Szerző
avszerk2

Dátum
2018-11-07


Kapcsolódó cikkek
Döntse el melyik fa lesz az év fája Európában!

Döntse el melyik fa lesz az év fája Európában!

Hazai prémium termékeket népszerűsítenek az ázsiai országban.
Az Agrármarketing Centrum (AMC) látványkonyhával és egy 90 négyzetméteres agrárpavilonnal népszerűsíti a magyar élelmiszereket Sanghajban a Kínai Nemzetközi Import Expón, az eseményen a résztvevők prémium borokat, minőségi ásványvizeket, kacsa- és libapehely termékeket, sajtokat és tejtermékeket, illetve édességeket kóstolhatnak meg - közölte az AMC.

A rendezvény magyar standját Nagy István agrárminiszter nyitotta meg - fotó: AM

A közlemény idézte Ondré Pétert, az AMC ügyvezető igazgatóját, aki kifejtette: a sanghaji expo komoly lendületet ad a kínai-magyar üzleti kapcsolatok fejlődéséhez. Az AMC küldetésének tekinti, hogy minél szélesebb körben megszerettesse és népszerűsítse
  • az egészséges,
  • ízletes,
  • nemzeti tradícióinkhoz hű,
  • környezettudatos technológiával készített,
  • kiváló minőségű magyar termékeket.
- Kína hatalmas piacot jelent a magyar agrár- és élelmiszeripar számára, hiszen Kína Magyarország 10. legfontosabb kereskedelmi partnere - tette hozzá. Az első Kínai Nemzetközi Import Expóról megjegyezték, a Sanghajban zajló nagyszabású kiállításnak Európából Németország és Nagy-Britannia mellett Magyarország az egyik díszvendége. Magyarország a rendezvényen arra törekszik, hogy a kínai piacon pozicionálja
  • a járműipari,
  • az innovációs,
  • az agrár- és élelmiszeripari termékeket és szolgáltatásokat,
  • valamint, hogy az országot, mint turisztikai és befektetési célországot mutassa be a nemzeti pavilonban.
A Kínába irányuló magyar export 2017-ben meghaladta a 2,7 milliárd dollárt, ezen belül kiemelkedő a Kínába irányuló élelmiszerexport, amely közel 70 millió dollárt tett ki tavaly - olvasható az AMC közleményében. agrárvilág.hu / MTI - AM
Magyar is versenyzett a világ legjobb

Magyar is versenyzett a világ legjobb "külföldi japán" séf címéért

Hazai prémium termékeket népszerűsítenek az ázsiai országban.
Az Agrármarketing Centrum (AMC) látványkonyhával és egy 90 négyzetméteres agrárpavilonnal népszerűsíti a magyar élelmiszereket Sanghajban a Kínai Nemzetközi Import Expón, az eseményen a résztvevők prémium borokat, minőségi ásványvizeket, kacsa- és libapehely termékeket, sajtokat és tejtermékeket, illetve édességeket kóstolhatnak meg - közölte az AMC.

A rendezvény magyar standját Nagy István agrárminiszter nyitotta meg - fotó: AM

A közlemény idézte Ondré Pétert, az AMC ügyvezető igazgatóját, aki kifejtette: a sanghaji expo komoly lendületet ad a kínai-magyar üzleti kapcsolatok fejlődéséhez. Az AMC küldetésének tekinti, hogy minél szélesebb körben megszerettesse és népszerűsítse
  • az egészséges,
  • ízletes,
  • nemzeti tradícióinkhoz hű,
  • környezettudatos technológiával készített,
  • kiváló minőségű magyar termékeket.
- Kína hatalmas piacot jelent a magyar agrár- és élelmiszeripar számára, hiszen Kína Magyarország 10. legfontosabb kereskedelmi partnere - tette hozzá. Az első Kínai Nemzetközi Import Expóról megjegyezték, a Sanghajban zajló nagyszabású kiállításnak Európából Németország és Nagy-Britannia mellett Magyarország az egyik díszvendége. Magyarország a rendezvényen arra törekszik, hogy a kínai piacon pozicionálja
  • a járműipari,
  • az innovációs,
  • az agrár- és élelmiszeripari termékeket és szolgáltatásokat,
  • valamint, hogy az országot, mint turisztikai és befektetési célországot mutassa be a nemzeti pavilonban.
A Kínába irányuló magyar export 2017-ben meghaladta a 2,7 milliárd dollárt, ezen belül kiemelkedő a Kínába irányuló élelmiszerexport, amely közel 70 millió dollárt tett ki tavaly - olvasható az AMC közleményében. agrárvilág.hu / MTI - AM
Tiltott gyümölcsből készülne az Európai Bizottság bora

Tiltott gyümölcsből készülne az Európai Bizottság bora

Hazai prémium termékeket népszerűsítenek az ázsiai országban.
Az Agrármarketing Centrum (AMC) látványkonyhával és egy 90 négyzetméteres agrárpavilonnal népszerűsíti a magyar élelmiszereket Sanghajban a Kínai Nemzetközi Import Expón, az eseményen a résztvevők prémium borokat, minőségi ásványvizeket, kacsa- és libapehely termékeket, sajtokat és tejtermékeket, illetve édességeket kóstolhatnak meg - közölte az AMC.

A rendezvény magyar standját Nagy István agrárminiszter nyitotta meg - fotó: AM

A közlemény idézte Ondré Pétert, az AMC ügyvezető igazgatóját, aki kifejtette: a sanghaji expo komoly lendületet ad a kínai-magyar üzleti kapcsolatok fejlődéséhez. Az AMC küldetésének tekinti, hogy minél szélesebb körben megszerettesse és népszerűsítse
  • az egészséges,
  • ízletes,
  • nemzeti tradícióinkhoz hű,
  • környezettudatos technológiával készített,
  • kiváló minőségű magyar termékeket.
- Kína hatalmas piacot jelent a magyar agrár- és élelmiszeripar számára, hiszen Kína Magyarország 10. legfontosabb kereskedelmi partnere - tette hozzá. Az első Kínai Nemzetközi Import Expóról megjegyezték, a Sanghajban zajló nagyszabású kiállításnak Európából Németország és Nagy-Britannia mellett Magyarország az egyik díszvendége. Magyarország a rendezvényen arra törekszik, hogy a kínai piacon pozicionálja
  • a járműipari,
  • az innovációs,
  • az agrár- és élelmiszeripari termékeket és szolgáltatásokat,
  • valamint, hogy az országot, mint turisztikai és befektetési célországot mutassa be a nemzeti pavilonban.
A Kínába irányuló magyar export 2017-ben meghaladta a 2,7 milliárd dollárt, ezen belül kiemelkedő a Kínába irányuló élelmiszerexport, amely közel 70 millió dollárt tett ki tavaly - olvasható az AMC közleményében. agrárvilág.hu / MTI - AM

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.