Körbejárták a világot a hungarikumok

Körbejárták a világot a hungarikumok

Az AMC összességében 14 nemzetközi kiállításon vett részt közösségi standjával

– Ez évben az Agrármarketing Centrum (AMC) összességében 14 nemzetközi kiállításon vett részt közösségi standjával, ahol a magyar kiállítók a szervezet jelentős anyagi támogatása mellett mutathatták be termékeiket, amelyek közül egyetlen alkalommal sem hiányoztak a hungarikumok – közölte Ondré Péter az AMC ügyvezető igazgatója a FoodConf Élelmiszertudományi, -technológiai és Innovációs Konferencián.


Ondré Péter: Az AMC összességében 14 nemzetközi kiállításon vett részt közösségi standjával – fotó: AMC

A 2 napos nemzetközi szimpózium

  • az ipar 4.0 víziójának témaköreit,
  • a valós és a digitális világ közötti kölcsönhatás eredményeként a modern gyárakban a dolgok (tárgyak, berendezések) internetének megteremtődését,
  • az automatizálás,
  • a smart termelés,
  • a smart logisztikai lánc big data feldolgozását,
  • az élelmiszergyártás, -logisztika, -kereskedelem, -biztonság, és a táplálkozás

témaköreit járja körül.

A Hungarikumok témakörében szervezett szekcióülésen Ondré Péter elmondta: 2018-ban 44 olyan kiállító vett részt az AMC külföldi kiállításain, amely hungarikum terméket is bemutatott.

Ennek eredményeként az agrár- és élelmiszergazdasági szakterületen megtalálható 24 hungarikumból a csupán

  • fotókon,
  • képeken,
  • kivetített filmeken megjelenő magyar szürke marha,
  • magyar pásztor és vadászkutyafajták,
  • valamint az alföldi kamilla és a makói hagyma kivételével

valamennyi hungarikum termékként is megjelenhetett a különféle határainkon túl szervezett kiállítások valamelyikén.

Az AMC-vel kiutazó magyar kiállítók közel 30%-a kínált hungarikumot is termékpalettáján,

a leggyakrabban kivitt hungarikum

  • a méz,
  • a tokaji aszú és a pálinka volt

Az ügyvezető igazgató hozzátette: ez évben a Tokióban szervezett Foodex kiállítás volt az a rendezvény, ahol az AMC által szervezett közösségi standon a legtöbb, összességében 8 féle hungarikum volt jelen.

A szekcióülésen a Húsipari Hungarikumok Iparban betöltött szerepéről a 4.0 tükrében

  • a Pick Szegedtől Bajkai Tibor,
  • a Prémium magyar élelmiszerekről Gyaraky Zoltán élelmiszertudományi szakértő,
  • a hungaricum analitikai hátteréről Szigeti Tamás (Wessling),
  • míg a Pálinka Hungarikum történetéről és problémaköréről Nagygyörgy László (Wessling)

tartott részletes előadást.

Az AMC minden alkalommal, így a 2019-es nemzetközi kiállításokra vonatkozó programtervének kialakításánál is figyelembe vette, hogy

a kereskedelmileg legfontosabb nemzetközi élelmiszer kiállításokra, illetve azokba az országokba jelentkezzen be, ahol a jelenlét nemzetgazdasági szempontok alapján indokolt

és ahová a magyar élelmiszeripari vállalkozások termékeikkel be tudnak törni.

2019-ben mintegy 12-15 különböző élelmiszeripari és mezőgazdasági vertikumokat érintő külföldi kiállításon vesz részt az AMC közösségi standja, így a centrum honlapján kutakodva valamennyi magyar feldolgozó, gyártó kiállító megtalálhatja azt a kiállítást, amelyen a megfelelő exportpiacot célozva a szervezet támogatásával akvirálás alapján kiutazhat.

agrárvilág.hu / AMC



Szerző
avszerk2

Dátum
2018-11-30


Kapcsolódó cikkek
Nincs idő, dönteni kell a klímaváltozás kapcsán

Nincs idő, dönteni kell a klímaváltozás kapcsán

Az AMC összességében 14 nemzetközi kiállításon vett részt közösségi standjával
- Ez évben az Agrármarketing Centrum (AMC) összességében 14 nemzetközi kiállításon vett részt közösségi standjával, ahol a magyar kiállítók a szervezet jelentős anyagi támogatása mellett mutathatták be termékeiket, amelyek közül egyetlen alkalommal sem hiányoztak a hungarikumok - közölte Ondré Péter az AMC ügyvezető igazgatója a FoodConf Élelmiszertudományi, -technológiai és Innovációs Konferencián.

Ondré Péter: Az AMC összességében 14 nemzetközi kiállításon vett részt közösségi standjával - fotó: AMC

A 2 napos nemzetközi szimpózium
  • az ipar 4.0 víziójának témaköreit,
  • a valós és a digitális világ közötti kölcsönhatás eredményeként a modern gyárakban a dolgok (tárgyak, berendezések) internetének megteremtődését,
  • az automatizálás,
  • a smart termelés,
  • a smart logisztikai lánc big data feldolgozását,
  • az élelmiszergyártás, -logisztika, -kereskedelem, -biztonság, és a táplálkozás
témaköreit járja körül. A Hungarikumok témakörében szervezett szekcióülésen Ondré Péter elmondta: 2018-ban 44 olyan kiállító vett részt az AMC külföldi kiállításain, amely hungarikum terméket is bemutatott. Ennek eredményeként az agrár- és élelmiszergazdasági szakterületen megtalálható 24 hungarikumból a csupán
  • fotókon,
  • képeken,
  • kivetített filmeken megjelenő magyar szürke marha,
  • magyar pásztor és vadászkutyafajták,
  • valamint az alföldi kamilla és a makói hagyma kivételével
valamennyi hungarikum termékként is megjelenhetett a különféle határainkon túl szervezett kiállítások valamelyikén. Az AMC-vel kiutazó magyar kiállítók közel 30%-a kínált hungarikumot is termékpalettáján, a leggyakrabban kivitt hungarikum
  • a méz,
  • a tokaji aszú és a pálinka volt
Az ügyvezető igazgató hozzátette: ez évben a Tokióban szervezett Foodex kiállítás volt az a rendezvény, ahol az AMC által szervezett közösségi standon a legtöbb, összességében 8 féle hungarikum volt jelen. A szekcióülésen a Húsipari Hungarikumok Iparban betöltött szerepéről a 4.0 tükrében
  • a Pick Szegedtől Bajkai Tibor,
  • a Prémium magyar élelmiszerekről Gyaraky Zoltán élelmiszertudományi szakértő,
  • a hungaricum analitikai hátteréről Szigeti Tamás (Wessling),
  • míg a Pálinka Hungarikum történetéről és problémaköréről Nagygyörgy László (Wessling)
tartott részletes előadást. Az AMC minden alkalommal, így a 2019-es nemzetközi kiállításokra vonatkozó programtervének kialakításánál is figyelembe vette, hogy a kereskedelmileg legfontosabb nemzetközi élelmiszer kiállításokra, illetve azokba az országokba jelentkezzen be, ahol a jelenlét nemzetgazdasági szempontok alapján indokolt és ahová a magyar élelmiszeripari vállalkozások termékeikkel be tudnak törni. 2019-ben mintegy 12-15 különböző élelmiszeripari és mezőgazdasági vertikumokat érintő külföldi kiállításon vesz részt az AMC közösségi standja, így a centrum honlapján kutakodva valamennyi magyar feldolgozó, gyártó kiállító megtalálhatja azt a kiállítást, amelyen a megfelelő exportpiacot célozva a szervezet támogatásával akvirálás alapján kiutazhat. agrárvilág.hu / AMC
Legelővé varázsolták az egykori lőteret

Legelővé varázsolták az egykori lőteret

Az AMC összességében 14 nemzetközi kiállításon vett részt közösségi standjával
- Ez évben az Agrármarketing Centrum (AMC) összességében 14 nemzetközi kiállításon vett részt közösségi standjával, ahol a magyar kiállítók a szervezet jelentős anyagi támogatása mellett mutathatták be termékeiket, amelyek közül egyetlen alkalommal sem hiányoztak a hungarikumok - közölte Ondré Péter az AMC ügyvezető igazgatója a FoodConf Élelmiszertudományi, -technológiai és Innovációs Konferencián.

Ondré Péter: Az AMC összességében 14 nemzetközi kiállításon vett részt közösségi standjával - fotó: AMC

A 2 napos nemzetközi szimpózium
  • az ipar 4.0 víziójának témaköreit,
  • a valós és a digitális világ közötti kölcsönhatás eredményeként a modern gyárakban a dolgok (tárgyak, berendezések) internetének megteremtődését,
  • az automatizálás,
  • a smart termelés,
  • a smart logisztikai lánc big data feldolgozását,
  • az élelmiszergyártás, -logisztika, -kereskedelem, -biztonság, és a táplálkozás
témaköreit járja körül. A Hungarikumok témakörében szervezett szekcióülésen Ondré Péter elmondta: 2018-ban 44 olyan kiállító vett részt az AMC külföldi kiállításain, amely hungarikum terméket is bemutatott. Ennek eredményeként az agrár- és élelmiszergazdasági szakterületen megtalálható 24 hungarikumból a csupán
  • fotókon,
  • képeken,
  • kivetített filmeken megjelenő magyar szürke marha,
  • magyar pásztor és vadászkutyafajták,
  • valamint az alföldi kamilla és a makói hagyma kivételével
valamennyi hungarikum termékként is megjelenhetett a különféle határainkon túl szervezett kiállítások valamelyikén. Az AMC-vel kiutazó magyar kiállítók közel 30%-a kínált hungarikumot is termékpalettáján, a leggyakrabban kivitt hungarikum
  • a méz,
  • a tokaji aszú és a pálinka volt
Az ügyvezető igazgató hozzátette: ez évben a Tokióban szervezett Foodex kiállítás volt az a rendezvény, ahol az AMC által szervezett közösségi standon a legtöbb, összességében 8 féle hungarikum volt jelen. A szekcióülésen a Húsipari Hungarikumok Iparban betöltött szerepéről a 4.0 tükrében
  • a Pick Szegedtől Bajkai Tibor,
  • a Prémium magyar élelmiszerekről Gyaraky Zoltán élelmiszertudományi szakértő,
  • a hungaricum analitikai hátteréről Szigeti Tamás (Wessling),
  • míg a Pálinka Hungarikum történetéről és problémaköréről Nagygyörgy László (Wessling)
tartott részletes előadást. Az AMC minden alkalommal, így a 2019-es nemzetközi kiállításokra vonatkozó programtervének kialakításánál is figyelembe vette, hogy a kereskedelmileg legfontosabb nemzetközi élelmiszer kiállításokra, illetve azokba az országokba jelentkezzen be, ahol a jelenlét nemzetgazdasági szempontok alapján indokolt és ahová a magyar élelmiszeripari vállalkozások termékeikkel be tudnak törni. 2019-ben mintegy 12-15 különböző élelmiszeripari és mezőgazdasági vertikumokat érintő külföldi kiállításon vesz részt az AMC közösségi standja, így a centrum honlapján kutakodva valamennyi magyar feldolgozó, gyártó kiállító megtalálhatja azt a kiállítást, amelyen a megfelelő exportpiacot célozva a szervezet támogatásával akvirálás alapján kiutazhat. agrárvilág.hu / AMC
Ez a fejlesztés lesz a tehenek legjobb barátja

Ez a fejlesztés lesz a tehenek legjobb barátja

Az AMC összességében 14 nemzetközi kiállításon vett részt közösségi standjával
- Ez évben az Agrármarketing Centrum (AMC) összességében 14 nemzetközi kiállításon vett részt közösségi standjával, ahol a magyar kiállítók a szervezet jelentős anyagi támogatása mellett mutathatták be termékeiket, amelyek közül egyetlen alkalommal sem hiányoztak a hungarikumok - közölte Ondré Péter az AMC ügyvezető igazgatója a FoodConf Élelmiszertudományi, -technológiai és Innovációs Konferencián.

Ondré Péter: Az AMC összességében 14 nemzetközi kiállításon vett részt közösségi standjával - fotó: AMC

A 2 napos nemzetközi szimpózium
  • az ipar 4.0 víziójának témaköreit,
  • a valós és a digitális világ közötti kölcsönhatás eredményeként a modern gyárakban a dolgok (tárgyak, berendezések) internetének megteremtődését,
  • az automatizálás,
  • a smart termelés,
  • a smart logisztikai lánc big data feldolgozását,
  • az élelmiszergyártás, -logisztika, -kereskedelem, -biztonság, és a táplálkozás
témaköreit járja körül. A Hungarikumok témakörében szervezett szekcióülésen Ondré Péter elmondta: 2018-ban 44 olyan kiállító vett részt az AMC külföldi kiállításain, amely hungarikum terméket is bemutatott. Ennek eredményeként az agrár- és élelmiszergazdasági szakterületen megtalálható 24 hungarikumból a csupán
  • fotókon,
  • képeken,
  • kivetített filmeken megjelenő magyar szürke marha,
  • magyar pásztor és vadászkutyafajták,
  • valamint az alföldi kamilla és a makói hagyma kivételével
valamennyi hungarikum termékként is megjelenhetett a különféle határainkon túl szervezett kiállítások valamelyikén. Az AMC-vel kiutazó magyar kiállítók közel 30%-a kínált hungarikumot is termékpalettáján, a leggyakrabban kivitt hungarikum
  • a méz,
  • a tokaji aszú és a pálinka volt
Az ügyvezető igazgató hozzátette: ez évben a Tokióban szervezett Foodex kiállítás volt az a rendezvény, ahol az AMC által szervezett közösségi standon a legtöbb, összességében 8 féle hungarikum volt jelen. A szekcióülésen a Húsipari Hungarikumok Iparban betöltött szerepéről a 4.0 tükrében
  • a Pick Szegedtől Bajkai Tibor,
  • a Prémium magyar élelmiszerekről Gyaraky Zoltán élelmiszertudományi szakértő,
  • a hungaricum analitikai hátteréről Szigeti Tamás (Wessling),
  • míg a Pálinka Hungarikum történetéről és problémaköréről Nagygyörgy László (Wessling)
tartott részletes előadást. Az AMC minden alkalommal, így a 2019-es nemzetközi kiállításokra vonatkozó programtervének kialakításánál is figyelembe vette, hogy a kereskedelmileg legfontosabb nemzetközi élelmiszer kiállításokra, illetve azokba az országokba jelentkezzen be, ahol a jelenlét nemzetgazdasági szempontok alapján indokolt és ahová a magyar élelmiszeripari vállalkozások termékeikkel be tudnak törni. 2019-ben mintegy 12-15 különböző élelmiszeripari és mezőgazdasági vertikumokat érintő külföldi kiállításon vesz részt az AMC közösségi standja, így a centrum honlapján kutakodva valamennyi magyar feldolgozó, gyártó kiállító megtalálhatja azt a kiállítást, amelyen a megfelelő exportpiacot célozva a szervezet támogatásával akvirálás alapján kiutazhat. agrárvilág.hu / AMC

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.