Hazai zöldségek és gyümölcsök árasztják el az áruházakat

Címkék: gyümölcs , magyar termék , NAK , Növénytermesztés , Tesco , zöldség
Hazai zöldségek és gyümölcsök árasztják el az áruházakat

Szeptember 27-ig zöldség- és gyümölcskóstolókat tartanak több hipermarketben.

A Tesco is csatlakozik a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) “Európai Friss Kalandok” elnevezésű zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsítő kampányához, amelynek keretében a vásárlók az áruházakban kóstolhatnak friss magyar zöldségeket és gyümölcsöket – adta hírül a szervezet.

A vásárlók júliustól szeptemberig találkozhatnak majd a kijelölt áruházakban a NAK standokkal, ahol először dinnyét, őszibarackot, áfonyát és paradicsomot kóstolhatnak. A NAK és az Interfel, francia szakmaközi szervezet a gyermekek egészségének megőrzése céljából indította az edukációs kampányt, hogy több zöldség és gyümölcs fogyasztására biztassa a gyermekeket és a családokat.


Az akció elsősorban a 6-14 éves korú gyermekekre fókuszál – illusztráció: agrotrend.hu

Az Európai Friss Kalandok kampánya játékos módon hívja fel a figyelmet arra, hogy ezek az élelmiszerek finomak, egészségesek, sőt fogyasztásuk egyben szórakoztató is lehet.

A hároméves edukációs kampány célja, hogy növelni tudják a friss zöldség- és gyümölcsfogyasztást a gyermekek és a családok körében.

Az akció elsősorban a 6-14 éves korú gyermekekre fókuszál, ugyanakkor mellettük a családokat és az idősebb generációt is szeretné megszólítani. Pontosabban azokat az embereket, akik még megőrizték a zöldség-gyümölcs fogyasztás és felhasználás hagyományos kultúráját, és képesek azt átadni a jövő generációjának.

– Arra buzdítjuk a szülőket és a nagyszülőket is, hogy vegyenek részt ebben a kampányban, és osztozzanak gyermekükkel, unokájukkal a zöldség- és gyümölcsfogyasztás élményében

– mondta Győrffy Balázs, a NAK elnöke a kampány kapcsán.

A programhoz a Tesco is csatlakozott, így a vásárlók az áruházakban 2018. július 14-e és szeptember 27-e között találkozhatnak a NAK kóstolópultjaival. A program júliusban a fekete héjú magszegény és a sárgahúsú görögdinnye, az őszibarack, az áfonya és a paradicsom kóstolójával indul. A későbbiekben lehetőség lesz a szeder, a kígyóuborka, az alma, szilva és a kápia paprika tesztelésére is.

A vásárlók az alábbi Tesco hipermarketekben és időpontokban kereshetik a NAK kóstolópultjait:

  • 2018.07.14-15. – 7634 Pécs, Makay István u. 5.
  • 2018.07.21-22. – 6724 Szeged, Rókusi krt. 42-64.
  • 2018.07.28-29. – 8002 Székesfehérvár, Aszalvölgyi út 1.
  • 2018.07.28-29. – 2040 Budaörs, Kinizsi u. 1-3.
  • 2018.08.11-12. – 9700 Szombathely, Zanati u. 70.
  • 2018.08.18-19. – 4031 Debrecen, Kishegyesi út 1-11.
  • 2018.09.19-20. – 1173 Budapest, Pesti út 5-7.
  • 2018.09.19-20. – 1149 Budapest, Pillangó u. 15.
  • 2018.09.26-27. – 1138 Budapest, Gács u. 3.
  • 2018.09.26-27. – 2220 Vecsés, Fő út 246-248.

agrarvilag.hu/ NAK



Szerző
avszerk2

Dátum
2018-07-17


Kapcsolódó cikkek
Emiatt biztos elmegy a kedve a péksütiktől

Emiatt biztos elmegy a kedve a péksütiktől

Szeptember 27-ig zöldség- és gyümölcskóstolókat tartanak több hipermarketben.
A Tesco is csatlakozik a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) "Európai Friss Kalandok" elnevezésű zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsítő kampányához, amelynek keretében a vásárlók az áruházakban kóstolhatnak friss magyar zöldségeket és gyümölcsöket - adta hírül a szervezet.
A vásárlók júliustól szeptemberig találkozhatnak majd a kijelölt áruházakban a NAK standokkal, ahol először dinnyét, őszibarackot, áfonyát és paradicsomot kóstolhatnak. A NAK és az Interfel, francia szakmaközi szervezet a gyermekek egészségének megőrzése céljából indította az edukációs kampányt, hogy több zöldség és gyümölcs fogyasztására biztassa a gyermekeket és a családokat.

Az akció elsősorban a 6-14 éves korú gyermekekre fókuszál - illusztráció: agrotrend.hu

Az Európai Friss Kalandok kampánya játékos módon hívja fel a figyelmet arra, hogy ezek az élelmiszerek finomak, egészségesek, sőt fogyasztásuk egyben szórakoztató is lehet. A hároméves edukációs kampány célja, hogy növelni tudják a friss zöldség- és gyümölcsfogyasztást a gyermekek és a családok körében. Az akció elsősorban a 6-14 éves korú gyermekekre fókuszál, ugyanakkor mellettük a családokat és az idősebb generációt is szeretné megszólítani. Pontosabban azokat az embereket, akik még megőrizték a zöldség-gyümölcs fogyasztás és felhasználás hagyományos kultúráját, és képesek azt átadni a jövő generációjának. - Arra buzdítjuk a szülőket és a nagyszülőket is, hogy vegyenek részt ebben a kampányban, és osztozzanak gyermekükkel, unokájukkal a zöldség- és gyümölcsfogyasztás élményében - mondta Győrffy Balázs, a NAK elnöke a kampány kapcsán. A programhoz a Tesco is csatlakozott, így a vásárlók az áruházakban 2018. július 14-e és szeptember 27-e között találkozhatnak a NAK kóstolópultjaival. A program júliusban a fekete héjú magszegény és a sárgahúsú görögdinnye, az őszibarack, az áfonya és a paradicsom kóstolójával indul. A későbbiekben lehetőség lesz a szeder, a kígyóuborka, az alma, szilva és a kápia paprika tesztelésére is. A vásárlók az alábbi Tesco hipermarketekben és időpontokban kereshetik a NAK kóstolópultjait:
  • 2018.07.14-15. – 7634 Pécs, Makay István u. 5.
  • 2018.07.21-22. – 6724 Szeged, Rókusi krt. 42-64.
  • 2018.07.28-29. – 8002 Székesfehérvár, Aszalvölgyi út 1.
  • 2018.07.28-29. – 2040 Budaörs, Kinizsi u. 1-3.
  • 2018.08.11-12. – 9700 Szombathely, Zanati u. 70.
  • 2018.08.18-19. – 4031 Debrecen, Kishegyesi út 1-11.
  • 2018.09.19-20. – 1173 Budapest, Pesti út 5-7.
  • 2018.09.19-20. – 1149 Budapest, Pillangó u. 15.
  • 2018.09.26-27. – 1138 Budapest, Gács u. 3.
  • 2018.09.26-27. – 2220 Vecsés, Fő út 246-248.
agrarvilag.hu/ NAK
2020 után megszabadulhatunk a poloskáktól!

2020 után megszabadulhatunk a poloskáktól!

Szeptember 27-ig zöldség- és gyümölcskóstolókat tartanak több hipermarketben.
A Tesco is csatlakozik a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) "Európai Friss Kalandok" elnevezésű zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsítő kampányához, amelynek keretében a vásárlók az áruházakban kóstolhatnak friss magyar zöldségeket és gyümölcsöket - adta hírül a szervezet.
A vásárlók júliustól szeptemberig találkozhatnak majd a kijelölt áruházakban a NAK standokkal, ahol először dinnyét, őszibarackot, áfonyát és paradicsomot kóstolhatnak. A NAK és az Interfel, francia szakmaközi szervezet a gyermekek egészségének megőrzése céljából indította az edukációs kampányt, hogy több zöldség és gyümölcs fogyasztására biztassa a gyermekeket és a családokat.

Az akció elsősorban a 6-14 éves korú gyermekekre fókuszál - illusztráció: agrotrend.hu

Az Európai Friss Kalandok kampánya játékos módon hívja fel a figyelmet arra, hogy ezek az élelmiszerek finomak, egészségesek, sőt fogyasztásuk egyben szórakoztató is lehet. A hároméves edukációs kampány célja, hogy növelni tudják a friss zöldség- és gyümölcsfogyasztást a gyermekek és a családok körében. Az akció elsősorban a 6-14 éves korú gyermekekre fókuszál, ugyanakkor mellettük a családokat és az idősebb generációt is szeretné megszólítani. Pontosabban azokat az embereket, akik még megőrizték a zöldség-gyümölcs fogyasztás és felhasználás hagyományos kultúráját, és képesek azt átadni a jövő generációjának. - Arra buzdítjuk a szülőket és a nagyszülőket is, hogy vegyenek részt ebben a kampányban, és osztozzanak gyermekükkel, unokájukkal a zöldség- és gyümölcsfogyasztás élményében - mondta Győrffy Balázs, a NAK elnöke a kampány kapcsán. A programhoz a Tesco is csatlakozott, így a vásárlók az áruházakban 2018. július 14-e és szeptember 27-e között találkozhatnak a NAK kóstolópultjaival. A program júliusban a fekete héjú magszegény és a sárgahúsú görögdinnye, az őszibarack, az áfonya és a paradicsom kóstolójával indul. A későbbiekben lehetőség lesz a szeder, a kígyóuborka, az alma, szilva és a kápia paprika tesztelésére is. A vásárlók az alábbi Tesco hipermarketekben és időpontokban kereshetik a NAK kóstolópultjait:
  • 2018.07.14-15. – 7634 Pécs, Makay István u. 5.
  • 2018.07.21-22. – 6724 Szeged, Rókusi krt. 42-64.
  • 2018.07.28-29. – 8002 Székesfehérvár, Aszalvölgyi út 1.
  • 2018.07.28-29. – 2040 Budaörs, Kinizsi u. 1-3.
  • 2018.08.11-12. – 9700 Szombathely, Zanati u. 70.
  • 2018.08.18-19. – 4031 Debrecen, Kishegyesi út 1-11.
  • 2018.09.19-20. – 1173 Budapest, Pesti út 5-7.
  • 2018.09.19-20. – 1149 Budapest, Pillangó u. 15.
  • 2018.09.26-27. – 1138 Budapest, Gács u. 3.
  • 2018.09.26-27. – 2220 Vecsés, Fő út 246-248.
agrarvilag.hu/ NAK
Nincs egyenlőség az agráriumban

Nincs egyenlőség az agráriumban

Szeptember 27-ig zöldség- és gyümölcskóstolókat tartanak több hipermarketben.
A Tesco is csatlakozik a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) "Európai Friss Kalandok" elnevezésű zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsítő kampányához, amelynek keretében a vásárlók az áruházakban kóstolhatnak friss magyar zöldségeket és gyümölcsöket - adta hírül a szervezet.
A vásárlók júliustól szeptemberig találkozhatnak majd a kijelölt áruházakban a NAK standokkal, ahol először dinnyét, őszibarackot, áfonyát és paradicsomot kóstolhatnak. A NAK és az Interfel, francia szakmaközi szervezet a gyermekek egészségének megőrzése céljából indította az edukációs kampányt, hogy több zöldség és gyümölcs fogyasztására biztassa a gyermekeket és a családokat.

Az akció elsősorban a 6-14 éves korú gyermekekre fókuszál - illusztráció: agrotrend.hu

Az Európai Friss Kalandok kampánya játékos módon hívja fel a figyelmet arra, hogy ezek az élelmiszerek finomak, egészségesek, sőt fogyasztásuk egyben szórakoztató is lehet. A hároméves edukációs kampány célja, hogy növelni tudják a friss zöldség- és gyümölcsfogyasztást a gyermekek és a családok körében. Az akció elsősorban a 6-14 éves korú gyermekekre fókuszál, ugyanakkor mellettük a családokat és az idősebb generációt is szeretné megszólítani. Pontosabban azokat az embereket, akik még megőrizték a zöldség-gyümölcs fogyasztás és felhasználás hagyományos kultúráját, és képesek azt átadni a jövő generációjának. - Arra buzdítjuk a szülőket és a nagyszülőket is, hogy vegyenek részt ebben a kampányban, és osztozzanak gyermekükkel, unokájukkal a zöldség- és gyümölcsfogyasztás élményében - mondta Győrffy Balázs, a NAK elnöke a kampány kapcsán. A programhoz a Tesco is csatlakozott, így a vásárlók az áruházakban 2018. július 14-e és szeptember 27-e között találkozhatnak a NAK kóstolópultjaival. A program júliusban a fekete héjú magszegény és a sárgahúsú görögdinnye, az őszibarack, az áfonya és a paradicsom kóstolójával indul. A későbbiekben lehetőség lesz a szeder, a kígyóuborka, az alma, szilva és a kápia paprika tesztelésére is. A vásárlók az alábbi Tesco hipermarketekben és időpontokban kereshetik a NAK kóstolópultjait:
  • 2018.07.14-15. – 7634 Pécs, Makay István u. 5.
  • 2018.07.21-22. – 6724 Szeged, Rókusi krt. 42-64.
  • 2018.07.28-29. – 8002 Székesfehérvár, Aszalvölgyi út 1.
  • 2018.07.28-29. – 2040 Budaörs, Kinizsi u. 1-3.
  • 2018.08.11-12. – 9700 Szombathely, Zanati u. 70.
  • 2018.08.18-19. – 4031 Debrecen, Kishegyesi út 1-11.
  • 2018.09.19-20. – 1173 Budapest, Pesti út 5-7.
  • 2018.09.19-20. – 1149 Budapest, Pillangó u. 15.
  • 2018.09.26-27. – 1138 Budapest, Gács u. 3.
  • 2018.09.26-27. – 2220 Vecsés, Fő út 246-248.
agrarvilag.hu/ NAK

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.