Foodies – fiatal és tudatos fogyasztók

Címkék: élelmiszer , fogyasztó , közösség
Foodies – fiatal és tudatos fogyasztók

A nagyvárosokban, mint például Berlin egyre több olyan fiatal van, aki szeretné tudni, hogyan, pontosan honnan, és valójában mi kerül az asztalára. Ezen fiatal fogyasztók többsége 1980-90-es években születtek és már-már mozgalommá alakult a „tudatosságuk”.

Berlinben ezek a fiatalok nemcsak a társadalom nagyon tudatos fogyasztói, hanem koruknál fogva, nyitottak a közösségi élményekre is. Ezek a tudatos fiatal fogyasztók – annak érdekében, hogy egészen pontosan ismerjék az általuk elfogyasztott élelmiszerek eredetét – már a betakarításnál kezdik a főzést.

Közösségi szedd magad akciókban vesznek részt, majd a betakarított nyersanyagból gyakran közösen, egy fajta közösségi eseményként készítik el ételeiket. Ezen a közösségi főzésen –fiatalokról lévén szó – a hangulat érdekében, általában még egy DJ is részt vesz.

Mivel ez a generáció az interneten tökéletesen kiismeri magát, talán nem is csoda, hogy ezen a tudatos fiatalok számára az étkezés nemcsak táplálkozás, hanem annál sokkal több

– állítja Hendrik Haase,  német élelmiszerblogger.

A mozgalom, amit „Foodies”-nak nevezünk, keresi a nyitott termelőket, a közönségre nyitott fogyasztókat. Olyan termelőket keresnek, akik akár minden technológiai részletbe is beavatják ezeket a tudatos fiatalokat, akik aztán az internet adta lehetőségekkel, közösségi oldalakon a nagyvilág felé is hírt adnak majd tapasztalataikról.

agrarvilag.hu / Benedek Borbála



Szerző
Eszter

Dátum
2018-02-05


Kapcsolódó cikkek
Bírság helyett a légszennyezettség visszaszorítására kellene költeni

Bírság helyett a légszennyezettség visszaszorítására kellene költeni

A nagyvárosokban, mint például Berlin egyre több olyan fiatal van, aki szeretné tudni, hogyan, pontosan honnan, és valójában mi kerül az asztalára. Ezen fiatal fogyasztók többsége 1980-90-es években születtek és már-már mozgalommá alakult a „tudatosságuk”. Berlinben ezek a fiatalok nemcsak a társadalom nagyon tudatos fogyasztói, hanem koruknál fogva, nyitottak a közösségi élményekre is. Ezek a tudatos fiatal fogyasztók – annak érdekében, hogy egészen pontosan ismerjék az általuk elfogyasztott élelmiszerek eredetét – már a betakarításnál kezdik a főzést. Közösségi szedd magad akciókban vesznek részt, majd a betakarított nyersanyagból gyakran közösen, egy fajta közösségi eseményként készítik el ételeiket. Ezen a közösségi főzésen –fiatalokról lévén szó - a hangulat érdekében, általában még egy DJ is részt vesz.
Mivel ez a generáció az interneten tökéletesen kiismeri magát, talán nem is csoda, hogy ezen a tudatos fiatalok számára az étkezés nemcsak táplálkozás, hanem annál sokkal több
- állítja Hendrik Haase,  német élelmiszerblogger. A mozgalom, amit „Foodies”-nak nevezünk, keresi a nyitott termelőket, a közönségre nyitott fogyasztókat. Olyan termelőket keresnek, akik akár minden technológiai részletbe is beavatják ezeket a tudatos fiatalokat, akik aztán az internet adta lehetőségekkel, közösségi oldalakon a nagyvilág felé is hírt adnak majd tapasztalataikról. agrarvilag.hu / Benedek Borbála
Védetté nyilvánítjuk aztán veszélyeztetjük a természetet

Védetté nyilvánítjuk aztán veszélyeztetjük a természetet

A nagyvárosokban, mint például Berlin egyre több olyan fiatal van, aki szeretné tudni, hogyan, pontosan honnan, és valójában mi kerül az asztalára. Ezen fiatal fogyasztók többsége 1980-90-es években születtek és már-már mozgalommá alakult a „tudatosságuk”. Berlinben ezek a fiatalok nemcsak a társadalom nagyon tudatos fogyasztói, hanem koruknál fogva, nyitottak a közösségi élményekre is. Ezek a tudatos fiatal fogyasztók – annak érdekében, hogy egészen pontosan ismerjék az általuk elfogyasztott élelmiszerek eredetét – már a betakarításnál kezdik a főzést. Közösségi szedd magad akciókban vesznek részt, majd a betakarított nyersanyagból gyakran közösen, egy fajta közösségi eseményként készítik el ételeiket. Ezen a közösségi főzésen –fiatalokról lévén szó - a hangulat érdekében, általában még egy DJ is részt vesz.
Mivel ez a generáció az interneten tökéletesen kiismeri magát, talán nem is csoda, hogy ezen a tudatos fiatalok számára az étkezés nemcsak táplálkozás, hanem annál sokkal több
- állítja Hendrik Haase,  német élelmiszerblogger. A mozgalom, amit „Foodies”-nak nevezünk, keresi a nyitott termelőket, a közönségre nyitott fogyasztókat. Olyan termelőket keresnek, akik akár minden technológiai részletbe is beavatják ezeket a tudatos fiatalokat, akik aztán az internet adta lehetőségekkel, közösségi oldalakon a nagyvilág felé is hírt adnak majd tapasztalataikról. agrarvilag.hu / Benedek Borbála
A biodiverzitás megőrzése érdekében 1,5 Celsius-fokban kell maximálni a globális felmelegedést

A biodiverzitás megőrzése érdekében 1,5 Celsius-fokban kell maximálni a globális felmelegedést

A nagyvárosokban, mint például Berlin egyre több olyan fiatal van, aki szeretné tudni, hogyan, pontosan honnan, és valójában mi kerül az asztalára. Ezen fiatal fogyasztók többsége 1980-90-es években születtek és már-már mozgalommá alakult a „tudatosságuk”. Berlinben ezek a fiatalok nemcsak a társadalom nagyon tudatos fogyasztói, hanem koruknál fogva, nyitottak a közösségi élményekre is. Ezek a tudatos fiatal fogyasztók – annak érdekében, hogy egészen pontosan ismerjék az általuk elfogyasztott élelmiszerek eredetét – már a betakarításnál kezdik a főzést. Közösségi szedd magad akciókban vesznek részt, majd a betakarított nyersanyagból gyakran közösen, egy fajta közösségi eseményként készítik el ételeiket. Ezen a közösségi főzésen –fiatalokról lévén szó - a hangulat érdekében, általában még egy DJ is részt vesz.
Mivel ez a generáció az interneten tökéletesen kiismeri magát, talán nem is csoda, hogy ezen a tudatos fiatalok számára az étkezés nemcsak táplálkozás, hanem annál sokkal több
- állítja Hendrik Haase,  német élelmiszerblogger. A mozgalom, amit „Foodies”-nak nevezünk, keresi a nyitott termelőket, a közönségre nyitott fogyasztókat. Olyan termelőket keresnek, akik akár minden technológiai részletbe is beavatják ezeket a tudatos fiatalokat, akik aztán az internet adta lehetőségekkel, közösségi oldalakon a nagyvilág felé is hírt adnak majd tapasztalataikról. agrarvilag.hu / Benedek Borbála

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.