A traktortól a luxusautóig – a Lamborghini-márka

Címkék: autó , Lamborghini , technológia , traktor
A traktortól a luxusautóig – a Lamborghini-márka

Kevésbé ismert tény, hogy a Lamborghini kezdetben a II. világháborúban lepusztult, ócska harci gépekből kezdett traktort gyártani, semmi köze nem volt a sportautókhoz. Egy különös eset vezetett csak oda, hogy a Lamborghini a világ egyik legmenőbb luxusautó márkája lett.

A traktorokat értékesítő Ferruccio Lamborghini rövid idő alatt elég jól megszedte magát. Olyannyira, hogy sportkocsi-fanatikusként több Ferrarija is volt – csak éppen elégedetlen volt az autókba szerelt váltókkal és kuplungokkal.

Éppen ezért felkereste Enzo Ferrarit, a Ferrari alapítóját és elmondta neki a hibákat, aki azt válaszolta, hogy nem az autókban, hanem a sofőrben van a hiba. Ráadásképp pedig megmondta Ferruccionak, hogy akkor csináljon ő sportautókat, ha ennyire ért hozzá.

Ferruccio elhatározta, hogy megcsinálja a világ legjobb “Ferrariját”. Néhány régi, megbízható munkást egyből felvett a műhelyébe, köztük olyanokat, akik korábban Ferrarinak dolgoztak. Így született az első modell, a 350GT, és vele együtt a dühös bika, amit Murciélagoról, egy példátlanul agresszív bikáról mintáztak.

Foto: player.hu

agrarvilag.hu / player.hu



Szerző
Gombar.Gabriella

Dátum
2017-05-29


Kapcsolódó cikkek
Mezőgazdasági géptalálkozót rendeznek a Válicka mentén

Mezőgazdasági géptalálkozót rendeznek a Válicka mentén

Kevésbé ismert tény, hogy a Lamborghini kezdetben a II. világháborúban lepusztult, ócska harci gépekből kezdett traktort gyártani, semmi köze nem volt a sportautókhoz. Egy különös eset vezetett csak oda, hogy a Lamborghini a világ egyik legmenőbb luxusautó márkája lett. A traktorokat értékesítő Ferruccio Lamborghini rövid idő alatt elég jól megszedte magát. Olyannyira, hogy sportkocsi-fanatikusként több Ferrarija is volt - csak éppen elégedetlen volt az autókba szerelt váltókkal és kuplungokkal. Éppen ezért felkereste Enzo Ferrarit, a Ferrari alapítóját és elmondta neki a hibákat, aki azt válaszolta, hogy nem az autókban, hanem a sofőrben van a hiba. Ráadásképp pedig megmondta Ferruccionak, hogy akkor csináljon ő sportautókat, ha ennyire ért hozzá. Ferruccio elhatározta, hogy megcsinálja a világ legjobb "Ferrariját". Néhány régi, megbízható munkást egyből felvett a műhelyébe, köztük olyanokat, akik korábban Ferrarinak dolgoztak. Így született az első modell, a 350GT, és vele együtt a dühös bika, amit Murciélagoról, egy példátlanul agresszív bikáról mintáztak. Foto: player.hu agrarvilag.hu / player.hu
Nem boldogok a mezőgazdasági gépgyártók

Nem boldogok a mezőgazdasági gépgyártók

Kevésbé ismert tény, hogy a Lamborghini kezdetben a II. világháborúban lepusztult, ócska harci gépekből kezdett traktort gyártani, semmi köze nem volt a sportautókhoz. Egy különös eset vezetett csak oda, hogy a Lamborghini a világ egyik legmenőbb luxusautó márkája lett. A traktorokat értékesítő Ferruccio Lamborghini rövid idő alatt elég jól megszedte magát. Olyannyira, hogy sportkocsi-fanatikusként több Ferrarija is volt - csak éppen elégedetlen volt az autókba szerelt váltókkal és kuplungokkal. Éppen ezért felkereste Enzo Ferrarit, a Ferrari alapítóját és elmondta neki a hibákat, aki azt válaszolta, hogy nem az autókban, hanem a sofőrben van a hiba. Ráadásképp pedig megmondta Ferruccionak, hogy akkor csináljon ő sportautókat, ha ennyire ért hozzá. Ferruccio elhatározta, hogy megcsinálja a világ legjobb "Ferrariját". Néhány régi, megbízható munkást egyből felvett a műhelyébe, köztük olyanokat, akik korábban Ferrarinak dolgoztak. Így született az első modell, a 350GT, és vele együtt a dühös bika, amit Murciélagoról, egy példátlanul agresszív bikáról mintáztak. Foto: player.hu agrarvilag.hu / player.hu
Drón, ami átalakítja a mezőgazdaságot

Drón, ami átalakítja a mezőgazdaságot

Kevésbé ismert tény, hogy a Lamborghini kezdetben a II. világháborúban lepusztult, ócska harci gépekből kezdett traktort gyártani, semmi köze nem volt a sportautókhoz. Egy különös eset vezetett csak oda, hogy a Lamborghini a világ egyik legmenőbb luxusautó márkája lett. A traktorokat értékesítő Ferruccio Lamborghini rövid idő alatt elég jól megszedte magát. Olyannyira, hogy sportkocsi-fanatikusként több Ferrarija is volt - csak éppen elégedetlen volt az autókba szerelt váltókkal és kuplungokkal. Éppen ezért felkereste Enzo Ferrarit, a Ferrari alapítóját és elmondta neki a hibákat, aki azt válaszolta, hogy nem az autókban, hanem a sofőrben van a hiba. Ráadásképp pedig megmondta Ferruccionak, hogy akkor csináljon ő sportautókat, ha ennyire ért hozzá. Ferruccio elhatározta, hogy megcsinálja a világ legjobb "Ferrariját". Néhány régi, megbízható munkást egyből felvett a műhelyébe, köztük olyanokat, akik korábban Ferrarinak dolgoztak. Így született az első modell, a 350GT, és vele együtt a dühös bika, amit Murciélagoról, egy példátlanul agresszív bikáról mintáztak. Foto: player.hu agrarvilag.hu / player.hu
Üzenetet küldök

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.