2024-re alig lesz már belső égésű motor

Címkék: belső égésű motor , hatótávnövelő , hibrid , Toyota
2024-re alig lesz már belső égésű motor

2024-ben csak a fejlődő országokban, hatótávnövelőként fogják alkalmazni a belső égésű motorokat.

A Toyota távlati kutatás-fejlesztési vezetője, Kuzumaki Seigo egy interjúban azt mondta, hogy 2040-ben már csak elvétve találunk belső égésű motorokat a személyautókban. Hibridekben és csak hatótávnövelőként alkalmazzák majd a hagyományos erőforrásokat, jellemzően a fejlődő országok piacain – írja a Világgazdaság.

A fejlett világban ekkor már csak akkumulátoros-elektromos autókat árulnak majd a gyártók. A Toyota 2020-ban dobja piacra új generációs akkumulátoros-elektromos autóját, amely eleinte még lítiumion-akkumulátort használ majd. A cég a következő évtized első felére ígéri a forradalmian új, félvezetős akkumulátorral szerelt villanyautóját – ez az aksi fizikailag kisebb teret foglal el és nagyobb teljesítményű lesz a mai akkumulátoroknál.

Ezzel kapcsolatban annyit jegyez meg Kuzumaki: „Több szabadalmunk van a félvezetős akkumulátorok terén, mint bárki másnak. Közel vagyunk ahhoz, hogy kifejlesszünk egy ilyen autót, amivel megelőzzük majd vetélytársainkat.”

agrárvilág.hu / vg.hu



Szerző
Blokkadmin

Dátum
2017-11-22


Kapcsolódó cikkek
Japánban a drónok nem csak a mezőgazdasági termelést segítik

Japánban a drónok nem csak a mezőgazdasági termelést segítik

2024-ben csak a fejlődő országokban, hatótávnövelőként fogják alkalmazni a belső égésű motorokat. A Toyota távlati kutatás-fejlesztési vezetője, Kuzumaki Seigo egy interjúban azt mondta, hogy 2040-ben már csak elvétve találunk belső égésű motorokat a személyautókban. Hibridekben és csak hatótávnövelőként alkalmazzák majd a hagyományos erőforrásokat, jellemzően a fejlődő országok piacain - írja a Világgazdaság. A fejlett világban ekkor már csak akkumulátoros-elektromos autókat árulnak majd a gyártók. A Toyota 2020-ban dobja piacra új generációs akkumulátoros-elektromos autóját, amely eleinte még lítiumion-akkumulátort használ majd. A cég a következő évtized első felére ígéri a forradalmian új, félvezetős akkumulátorral szerelt villanyautóját – ez az aksi fizikailag kisebb teret foglal el és nagyobb teljesítményű lesz a mai akkumulátoroknál. Ezzel kapcsolatban annyit jegyez meg Kuzumaki: „Több szabadalmunk van a félvezetős akkumulátorok terén, mint bárki másnak. Közel vagyunk ahhoz, hogy kifejlesszünk egy ilyen autót, amivel megelőzzük majd vetélytársainkat.” agrárvilág.hu / vg.hu
Az angolok így pótolnák a hiányzó munkáskezet

Az angolok így pótolnák a hiányzó munkáskezet

2024-ben csak a fejlődő országokban, hatótávnövelőként fogják alkalmazni a belső égésű motorokat. A Toyota távlati kutatás-fejlesztési vezetője, Kuzumaki Seigo egy interjúban azt mondta, hogy 2040-ben már csak elvétve találunk belső égésű motorokat a személyautókban. Hibridekben és csak hatótávnövelőként alkalmazzák majd a hagyományos erőforrásokat, jellemzően a fejlődő országok piacain - írja a Világgazdaság. A fejlett világban ekkor már csak akkumulátoros-elektromos autókat árulnak majd a gyártók. A Toyota 2020-ban dobja piacra új generációs akkumulátoros-elektromos autóját, amely eleinte még lítiumion-akkumulátort használ majd. A cég a következő évtized első felére ígéri a forradalmian új, félvezetős akkumulátorral szerelt villanyautóját – ez az aksi fizikailag kisebb teret foglal el és nagyobb teljesítményű lesz a mai akkumulátoroknál. Ezzel kapcsolatban annyit jegyez meg Kuzumaki: „Több szabadalmunk van a félvezetős akkumulátorok terén, mint bárki másnak. Közel vagyunk ahhoz, hogy kifejlesszünk egy ilyen autót, amivel megelőzzük majd vetélytársainkat.” agrárvilág.hu / vg.hu
Önműködő gépekkel művelték meg a földeket

Önműködő gépekkel művelték meg a földeket

2024-ben csak a fejlődő országokban, hatótávnövelőként fogják alkalmazni a belső égésű motorokat. A Toyota távlati kutatás-fejlesztési vezetője, Kuzumaki Seigo egy interjúban azt mondta, hogy 2040-ben már csak elvétve találunk belső égésű motorokat a személyautókban. Hibridekben és csak hatótávnövelőként alkalmazzák majd a hagyományos erőforrásokat, jellemzően a fejlődő országok piacain - írja a Világgazdaság. A fejlett világban ekkor már csak akkumulátoros-elektromos autókat árulnak majd a gyártók. A Toyota 2020-ban dobja piacra új generációs akkumulátoros-elektromos autóját, amely eleinte még lítiumion-akkumulátort használ majd. A cég a következő évtized első felére ígéri a forradalmian új, félvezetős akkumulátorral szerelt villanyautóját – ez az aksi fizikailag kisebb teret foglal el és nagyobb teljesítményű lesz a mai akkumulátoroknál. Ezzel kapcsolatban annyit jegyez meg Kuzumaki: „Több szabadalmunk van a félvezetős akkumulátorok terén, mint bárki másnak. Közel vagyunk ahhoz, hogy kifejlesszünk egy ilyen autót, amivel megelőzzük majd vetélytársainkat.” agrárvilág.hu / vg.hu

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.