Címke: kampány

Kaposvárra is elmennek a hal kóstoló falatok

Az ország egyik legmeghatározóbb agrárszakmai rendezvényén, a Kaposvári Állattenyésztési Napokon várja a látogatókat a „Kapj rá!” kampány standja. A minden évben 30 ezernél is több látogatót vonzó eseménynek idén is a kaposvári Pannon Lovasakadémia ad otthont. 2018. szeptember 28. és…

Garantált a jó minőségű hazai élelmiszer

A szigorú ellenőrzések garantálják a jó minőségű magyar élelmiszereket. Garantáltan jó minőségű a magyar élelmiszer, miután szigorú ellenőrzésen megy keresztül, ezért is érdemesebb a vásárlóknak magyar terméket választaniuk - közölte a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK)…

Tökéletes a hazai dinnye a gyerekek számára

A zánkai és a fonyódligeti Erzsébet-táborokban minden évben megtartják a kóstolókat. Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is útjára indította "Nyár, dinnye, szeletem" elnevezésű dinnye fogyasztásösztönző kampányát az Agrármarketing Centrum (AMC) és a 

Segítenek a klímaváltozás elleni küzdelemben a hazai erdők

A magyar erdők egyebek mellett szenet kötnek meg, árnyékot, oxigént és éltető vizet is adnak – csak rajtunk múlik, hogy megóvjuk őket, s mindez sokáig így maradhasson. A klímaváltozás és az erdők kapcsolatát bemutató ismeretterjesztő kampányt indított az Országos Erdészeti…

Elindult a kampány, hogy több marhahúst együnk

Jócskán elmaradunk a franciák évi 24 kg-os marhahús fogyasztásától, de még az egészségügyileg indokolt mennyiség felét se esszük meg. Aki pedig mégis a marhát választja, gyakran leragad a pörköltnél. Ezen változtatna a kamara. Hiába bővült…

Egyen malacot! Elindult a tavaszi sertéskampány

Áruházi kóstoltatásokkal, televíziós és rádiókampánnyal, valamint belföldi rendezvényeken népszerűsíti a sertéshúsfogyasztást az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Vágóállat és Hús Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (VHT). Az április végéig futó kampányra 320 millió forintot szán az AMC. A Földművelésügyi Minisztérium támogatásából megvalósuló,…

Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért

Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért - mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője az M1 aktuális csatornán. A kampány szervezői a vásárlók figyelmét szeretnék felhívni arra, hogy válasszanak magyar termékeket többek között azért, mert így munkahelyeket…